REKLAMA IR RĖMIMAS

Reklama tai tarsi žmonių poveikio forma, kuria siekiama, kad jie pirktų jūsų siūlomus gaminius.

Naujai atsiradusiai įmonei būtina reklama, jei norite kad klientai sužinotų apie siūlomą produkciją. Norint reklamai išleisti kuo mažiau lėšų bei teisingai ją parinkti reikalingas reklamos planas. Reklamos tikslas – atkreipti potencialių klientų dėmesį į tai, kad atsirado nauja firma ir kokie yra jos privalumai prieš kitas tokio tipo firmas. Tai mūsų reklamos pagrindinė užduotis. Akcentuosime kokybišką darbą klientui patogiu laiku ir už jam priimtiną kainą, taip pat pabrėšime, kad taikomos įvairios nuolaidos.

Į potencialius vartotojus kreiptis galima įvairiomis reklamos priemonėmis: skelbimais, klipais, reklaminiais plakatais, lapeliais, suvenyrais, bukletais ir t.t. kadangi pagrindinis reklamos tikslas yra padidinti pardavimą, o tai mūsų manymu geriausia daryti šiais reklamos kanalais: televizija – nes čia greitai galima pateikti daug įvairių vaizdų, palankių produkto pristatymui; radijas – čia reklama trumpa ir aiški – tačiau labai brangi; spauda; išoriniai reklaminiai skydai ir įvairios kompiuterinės priemonės. Žinodami kad efektyviausias veiksmas norint pritraukti klientus yra reklama – pirmiausia išsinagrinėjome kaip tai daro mūsų konkurentai.

Pastebėta, kad nė vienas iš jų nesireklamuoja per radiją ir tuo labiau per televiziją. Populiariausia reklamos skleidimo priemonė yra spauda. Ko gero televizija ir radijas tokiam smulkiam verslui ypač pastebimos naudos ir neduotų, o be to yra ir per brangus būdas reklamuotis. Tačiau pradžioje mes reklamuosimės ir ten, kadangi reikia visuomenę supažindinti su naujai susikūrusia įmone ir mūsų produktais. Bet vėliau dėmesį sukoncentruosime kuriant patį reklaminį pranešimą, kad jis kuo daugiau būtų įsimintinas ir patraukiantis dėmesį.

Taip pat reklamuosimės kabindami reklaminius pranešimus  daugiabučių namų laiptinėse. Taip pat naudosime reklamą ant firmos transporto priemonių.

Preliminariais paskaičiavimais reklamos išlaidos didžiausios turėtų būti gruodžio -balandžio mėnesiais, kai paklausa atslūgsta. Reklamos išlaidos sezono metu svyruoja nuo 60 iki 100 Lt. ir sudaro apie 600 Lt., o ne sezono metu jos svyruoja nuo 100 iki 150Lt. ir sudaro apie 500 Lt. Taigi viso per metus reklamai numatoma skirti apie 1 160Lt.

Reklama turi savo pliusų ir minusų, tai iliustravau lentelėje:

8 LENTELĖ

  1. REKLAMOS PLIUSAI IR MINUSAI

PLIUSAI MINUSAI
Reklama padeda apsispręsti pirkėjui Reklama – lėšų švaistymas
Informuoja visuomenę apie naujas prekes Reklama gali būti žalinga sukurdama nenaudingus poreikius
Sumažina prekių paieškų kaštus
Įveda į rinką naujus gamintojus Reklama priimtina vieniems gali būti nepriimtina kitiems
Naujų poreikių ugdymas
Reklamą remia komunikacijos institucijos Reklama gali iškreipti turimas žinias
Reklama padeda gerinti  produktų kokybę


9 LENTELĖ

REKLAMOS SKAIČIAVIMŲ LENTELĖ

Reklamos kanalas Mėnesiai Viso
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Televizija 50 50 50 50 50 40 50 50 390
Radijas 20 20 15 15 20 15 15 20 140
Spauda 45 30 35 25 20 30 20 20 20 30 20 35 330
Reklaminiai skydai 150 150 300
IŠ VISO: 265 100 100 75 35 30 90 210 35 45 70 105 1160

kitas šaltinis: Verslo plano tikslai ir galimybės ir perspektyvos

Patiko? Pasidalink

Biurų rinka Panevėžyje

Nors mažesnių biuro patalpų poreikis yra, Panevėžyje nuo 2005 metų nebuvo pastatytas nė vienas naujas biuro pastatas. Manoma, kad to priežastis galėtų būti mažas atsiperkamumas jau trejus metus nekintanti nuomos kaina. Tokia padėtis truks dar mažiausiai metus .

Vilhelmantas Sereika, UAB „Ober-Haus Nekilnojamasis Turtas“ Panevėžio biuro vadovas, pasakoja, kad šiuo metu mieste užpildyta tik didelių patalpų nuomos rinka – 200-400 m2 biuro patalpų paklausos beveik nelikę. Tačiau 20-40 m2 dydžio biuro patalpų trūksta. Be to, naujesni biurai yra A klasės, tačiau nuomininkai dažniau ieško B klasės biuro patalpų.
„Dabar vyrauja tendencija – nedidelis biuras ir maža kaina“, – sako p. Sereika.
Bendrovės duomenimis, nuo praėjusių metų mažų biurų paklausa išaugo 20%, o didesnių – 70-120 m2 dydžio – sumažėjo apie 10%. Panevėžio biuro vadovo teigimu, net ir pačiame miesto centre yra dar neišnuomotų 200, 300 m2 patalpų. Tokia padėtis, p. Sereikos manymu, susiklostė dėl nepigių statybų ir nuomos kainos stabilumo. Panevėžyje biurų, taip pat ir prekybos patalpų nuomos kainos nesikeitė jau keletą metų. Tačiau statybos brango. Jo manymu, kainos ir artimiausioje ateityje neturėtų ryškiai kisti. „Tai gal kiek atbaido statytojus. Statybos brango, o atsiperkamumas liko toks pat, kaip ir prieš trejus metus.

Ką kalba nuomotojai

Nuomotojai kainas norėtų kelti, tik klausimas, ar nuomininkai išgalės mokėti. Tad dabar mieste statoma daugiau daugiabučių, o biurų statybai skiriama mažiau dėmesio“, – sako Panevėžio biuro vadovas. Tačiau planų statyti naujus biurus yra. Greičiausiai jau kitų metų pabaigoje „Babilono“ – „Miestas mieste“ – projekto plėtotojai turėtų pradėti statyti ir biurus.     Pono Sereikos žiniomis, jų turėtų būti nemažai ir žadama įvairaus dydžio. Be to, pramoniniame rajone – Pramonės gatvėje – UAB „Aulaukis“ turi planų rekonstruoti seną savo administracijos pastatą ir dalį patalpų nuomoti. Kol kas neaišku, koks likimas laukia buvusio AB „Ekranas“ administracijos pastato. „Kas bus su „Ekrano“ pastatu, sunku spręsti. Jei kažkas įsigis vien tik administracijos pastatą, greičiausiai jis bus skirtas nuomai. Jei kaina nebus didelė, išnuomoti nebus sunku“, – spėja jis. Ponas Sereika prognozuoja, kad kitais metais biurų paklausa išliks panaši, gal kiek vėl didėti turėtų mažesnių biurų poreikis.
„Mažų biurų paklausa visada buvo. Mažos įmonės, kurios dirba nuosavuose butuose, pamažu dirba, plečiasi, tad joms po kurio laiko reikia jau didesnių patalpų“, – sako jis.

Šaltinis: Gyvenamojo būsto rinka

Patiko? Pasidalink